zondag 1 juni 2008

hulde

Natuurlijk ben ik dol op internet. En natuurlijk bent u ook dol op internet. Het internet is onvolprezen en tegelijk al zo vaak bejubeld, dat het bijna zinloos is om daar nog iets aan toe te voegen. Maar dat ga ik nu toch doen.
Zojuist is weer duidelijk geworden hoe briljant internet toch is. In mijn haast om weg te komen heb ik vrijdag het correctiemodel voor de havo-examens op school laten liggen. Dat zou betekenen dat ik vandaag de tweede correctie niet kan uitvoeren, morgen niet kan bellen en dinsdag niet kan inleveren. Daarmee zou mijn hele planning volstrekt naar de maan zijn en zou ik mogelijk woensdag opnieuw mijn vrije dag moeten opofferen aan het eindexamen.
Maar hee, toen was daar het internet. Typ in google 'havo examen nederlands 2008' en voor je met je ogen hebt geknipperd is het euvel verholpen en de dag (de week!) gered.

DVN HARTJE INTERNET!

Geen opmerkingen: