vrijdag 11 juli 2008

Vakantievoorbereidingen

Dinsdag vertrek ik met drie vriendinnen voor twee weken naar het zonnige (o, eindelijk!) Spanje. En nu ben ik dus druk bezig met de voorbereidingen. Voor u een verkeerd beeld krijgt, nee, ik zit niet boven de kaart om de beste route uit te stippelen, surf niet over internet op zoek naar knusse campings in de Pyreneeën en ik oefen ook niet hoe je 'rot op, engerd' zegt in het Spaans (zodat we ons dit keer wel snel van die scooterrijdende potloodventer kunnen ontdoen).
Niets van dat al. Ik doe de was, ruim op, poets het huis, verwijder ongewenste items uit de koelkast en meer van dat alles. Zodat Vriend het alleen maar 'bij hoeft te houden', want die arme jongen moet natuurlijk gewoon werken terwijl ik aan de sangria zit. Ik doe het dus met alle liefde, maar nu las ik net een verhaaltje van Cyriel, en nu ben ik er toch niet meer zo gerust op...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ai ai, dat zou ik Vriend ook niet gunnen, wat er bij mij was...

Anoniem zei

sangriaaaaajaaaajaaajaaaaaa!!!!
overmorgen... (of zaterdag, en dan overmorgen aan een verrukkelijk frans wijntje)

DieVanNederlands zei

Olala, wat gaan wij genieten. Ik ga zo alvast even naar Dirk voor de reserveport...