donderdag 20 november 2008

Oja, ik werk ook nog...

De verhuizing heeft een heleboel gevolgen. Natuurlijk zijn daar de voor de hand liggende gevolgen. Zo ben ik nu een echte vinex-bewoonster. En zo sjouwen Vriend en ik ons ineens helemaal suf omdat we nu twee trappen hebben ín ons huis, in plaats van erbuiten.
Maar er zijn ook de minder directe gevolgen. Zo is het op mijn werk al wekenlang één grote chaos. Ik vergeet afspraken. Ik vergeet materiaal te kopiëren. Ik vergeet werkstukjes na te kijken (nouja, vergeet, alsof ik tijd zou hebben als ik er wel aan dacht). Ik vergeet proefwerken klaar te leggen. Ik vergeet zelfs om de cijfers op tijd in te voeren, zodat de voorlopige rapportcijfers op de vergaderlijsten niet kloppen.

Dan zal DVN wel een hoop ruzie hebben op school. Niets is minder waar. Ik oogst niets dan begrip. Men vraagt of ik nog wel lekker slaap en neemt mij werk uit handen. Jammer dat je een verhuizing niet kunt faken, want het is werkelijk het ideale excuus als je je zaken niet op orde hebt!

Geen opmerkingen: