woensdag 11 maart 2009

Papegaaitje...

Of ik nog leef? Ja hoor, ik ben er nog. Of het nog wel goed gaat dan? Ja hoor, dat ook. Beetje druk misschien, maar dat is niets nieuws. Waarom ik dan toch geen logjes meer geschreven heb de afgelopen weken? Ja, dat weet ik eigenlijk zelf ook niet. 't Is niet dat er niets gebeurd is. Ik kreeg een prachtig babynichtje, ik vierde vakantie, ik deed leuke dingen met vriendinnen, ik geniet volop van het wonen in de vinex en ik ga met veel plezier weer naar school. Stof genoeg dus, maar ik had gewoon even geen inspiratie om daar wat over te schrijven.
Ik heb nog wel een paar pogingen gedaan hoor. Over het opruimen na de housewarming, maar dat werd een saai verhaal over hoe harmonieus Vriend en ik kunnen samenwerken. Over hoe ik met vriendin F. bedacht dat het leuk zou zijn als men irl ook af en toe spontaan een Bollywood-dansje zou doen, maar schrijven over dansen is niet makkelijk. Over een leerling bij wie het thuis maar niet wil lukken, maar daar word ik zo verdrietig van. Over hoe het Vriend maar niet wil lukken om z'n spullen op te ruimen, maar dat werd dan weer een zuur verhaal.
Kortom, het werd even niets. De komende tijd heb ik over inspiratie niets te klagen. Ik kan u bijvoorbeeld trakteren op een bloemlezing van onnozele antwoorden uit het vandaag na te kijken literatuurtentamen. Hopelijk dus later meer.

Geen opmerkingen: