donderdag 9 april 2009

kommaneuker

Eigenlijk kom ik liever niet over als een enorme schoolfrik en al helemaal niet als zo'n zuurpruim die het alleen maar over spelling kan hebben. Vorige week logde ik er wel over, en dat zou ik nu dus eigenlijk niet moeten doen. Maar ja, dan krijg je een enquête van mijn-ov.nl. En dan lees je dit:

2. Wat vind je ervan dat agressie tegen het personeel vaak resulteert in stakingen?Kies één van de volgende antwoorden
a. Terecht dat men het werk neerlegt!
b. Ik begrijp het wel, maar ik baal er dan flink van.
c. Als ik heel eerlijk ben, wordt ik daar juist een beetje agressief van.


En dan ga ik die luitjes dus toch mailen...

2 opmerkingen:

Cyriel zei

En ik op zoek naar een verkeerde komma. ;-)

TafelDertien zei

En wat vind je van "1 reacties" onder het berichtje (dat er door deze reactie natuurlijk niet meer staat...)? ;-)